دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری

خرید بک لینک
دستهایم به آرزو هایم نمی رسد...

آنها بسیار دورند...

اما درخت صبرم می گوید:

امیدی هست،دعایی هست، خدایی هست.

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 3:25

پروردگارا!

از زمین و آسمان شرمنده ام...

حتی از ابلیس شرمنده ام...

که آنها در کار خود ثابت قدم بودند و من در عهد و پیمان با تو ثابت قدم نبودم.

خدایا ثابت قدمم کن.آمین

خدایا شنیده ام بخشش هر کس به اندازه ی عشق اوست.پس هنوز و هر روز به بخششت امیدوارم،ای عاشق تر و دلسوزتر از بندگان به خودشان.

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 3:23

ای که گفتی هیچ مشکل چون فراق یار نیستگر امید وصل باشد همچنان دشوار نیستخلق را بیدار باید بود از آب چشم منوین عجب کان وقت میگریم که کس بیدار نیستنوک مژگانم به سرخی بر بیاض روی زردقصه دل مینویسد حاجت گفتار نیستبیدلان را عیب کردم لاجرم بیدل شدمآن گنه را این عقوبت همچنان بسیار نیستای نسیم صبح اگر باز اتفاقی افتدتآفرین گویی بر آن حضرت که ما را بار نیستبارها روی از پریشانی به دیوار آورمور غم دل با کسی گویم به از دیوار نیستما زبان اندرکشیدیم از حدیث خلق و رویگر حدیثی هست با یارست و با اغیار نیستقادری بر هر چه میخواهی مگر آزار منزان که گر شمش دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: امشبم از اون شباس, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 3:20

امروز بعد مدتها که تنها ارشدی بودم که انداخته بودنم توی اتاق بچه های کارشناسی ،از خوابگاه ارشدا پیکی اومد که برم خوابگاه ارشد.اما یه هم اتاقیه کارشناسی دارم اینجا ساکت تر از برگ درخت!درونگرا و بی التفات به احوال بیرون!کلا گاهی اوقات یادم میره هست از بس ساکته!از طرفی خوابگاه ارشدا نسبت به جایی که الان هستم از لحاظ امکانات و تمییزی و سکوت مثه نسبت بهشت برینه به زمین!واقعا نمی دونم برم و ریسک هم اتاقیای جدیدو توی بهشت خوابگاها به جون بخرم یا بمونم توی همین زمین کارشناسیا با هم اتاقی ساکت و سرگرم به زندگی خودش که اذیتم نمی کنه با دخالت کردن؟ دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: بمانم یا که بگریزم,نمی دانم بمانم یا که بگریزم, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 3:19

امام علی - علیه السلام - در سفارشی به فرزندشان (امام) حسن - علیه السلام - فرمود: بدان که آن کسی که خزانه های آسمانها و زمین در دست اوست به تو اجازه دعا کردن داده است و اجابت نمودن آن را ضمانت کرده است ... پس، مبادا تأخیر در اجابت او تو را نومید گرداند؛ زیرا که بخشش به قدر نیّت بستگی دارد.

من ک هیییییچ وقت ذره امیدمو بخدا از دست نمیدم و دلم همیشه خدا روشن که به عشقم میرسم.

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 3:15

امریه سربازی

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 23:41

برام دعا کنید فردا یه سمینار زبان اصلی دارم.تا الان کمتر از نصفشو برای پرزنت آماده کردم.دعا کنید هول نشم موقع ارائه بخاطر زبان لاتین.و اینکه دعا کنید استاد ریزبینمون از اون سوالای بنیادین معروفش نپرسه که گیر کنم و پاک رشته ی کلام از دستم بره!

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 23:41

عشقم ی خواب خیلی قشنگ دیدم. عین واقعیت بود. یادم ک میفته اشک ذوق تو چشام جمع میشه

اینقده شاد بودیم باهم. اولین بار اومده بودی خونمون. همه انگشت ب دهن

زودی از خواب پا نشده اومدم نوشتم

مطمنم بهترین ارائه کلاس مال عشق منه . عشق من یدونس لنگشم نیومده به این دنیا و نمیاد

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: خواب,خوابگاه دختران,خواب به انگلیسی,خواب تلخ,خواب مار,خوابم میاد,خواب رفتن دست,خوابگاه دانشجویی,خوابگرد,خواب زده ها, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 23:40

خییییییلی سرد شده شبا.غروبا که از کلاس برمیگردم حتی با وجود لباس گرم هم لرز میکنم.خییییییلی سردمه.دلم گرم عشق بود و سرما بجونم نمی نشست اما حالا که سوز این فاصله ها تا استخونم رسیده شعله ناچیز ته مونده ی خاطرات قشنگم هم اشک سرد فقط روی صورت یخ زدم می نشونه

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: هوا بس ناجوانمردانه سرد است,هوا بس ناجوانمردانه سرد است زمستان,هوا بس ناجوانمردانه سرد است شجریان,هوا بس ناجوانمردانه گرم است,هوا بس ناجوانمردانه سرد است آي,هوا بس ناجوانمردانه سرد است آی,هوا بس ناجوانمردانه سرد است اخوان,هوا بس ناجوانمردانه است,هوا بس ناجوانمردانه سرد است از کیست, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 23:40

BIR GUN GUNES DOGMAYI AY BATMAYI UNUTURSAA BEN DE SENI UNUTACAGIM

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: اونوتمام سنی, نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 23:40

صفحه بندی